Кошик
179 відгуків
Интернет-магазин садовой техники "Agro-Fermer"
+380989083538
Киевстар
+380667761002
МТС
+380635640356
Life

Мотоцикл Spark SP125C-2C (безкоштовна доставка)

  • В наявності
  • Код: 70630

18 540 грн.

Купити
+380989083538
Киевстар
  • +380667761002
    МТС
  • +380635640356
    Life
  • День Години роботи Перерва
    Понеділок 08:00 — 20:00
    Вівторок 08:00 — 20:00
    Середа 08:00 — 20:00
    Четвер 08:00 — 20:00
    Пʼятниця 08:00 — 20:00
    Субота 09:00 — 18:00
    Неділя Вихідний

    * Час вказаний для регіону: Украина, Чернігів

  • +380989083538Киевстар
    +380667761002МТС
    +380635640356Life
    Ярослав
    УкраїнаЧернігівська областьЧернігівг. Чернигов, Пр. Мира 53
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл Spark SP125C-2C (безкоштовна доставка)
Мотоцикл Spark SP125C-2C (безкоштовна доставка)
18 540 грн.
В наявності
Купити
+380989083538
Киевстар
  • +380667761002
    МТС
  • +380635640356
    Life
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотоцикл Spark SP125C-2C (безкоштовна доставка) - навіть досвідчений мотоцикліст не відразу впізнає в новому вигляді мотоцикла SPARK SP125C-2C все ту ж славну легендарну АЛЬФУ, тому що ця модель є вражаючим симбіозом колишньої практичності, надійності та доступності з абсолютно новою динамічною спортивної стилістикою. І дійсно – чітко простежуються характерні ознаки мотоциклів більш високого рівня, ідеально вписуються в новий дизайн:SPARK_opisanie_sp125c_2c

• великі міцні пятиспицевые колеса з легкого сплаву, такі ж як у 150-кубових і 200-кубових машин;

• ємний стильний бензобак зі стрілчастими накладками;

• довге двомісне сидіння з явно спортивним профілем і невеликим багажником;

• великий кофр для мотошлема з ручкою для перенесення;

• зядняя підніжка платформного типу з антифрикційної накладкою;

• складні підніжки водія;

• стильна фара з «вічками» в обтічному корпусі;

• високі захисні дуги чорного кольору на окремій міцній рамі;

• хижий аеродинамічний «дзьоб» перед двигуном;

• профільовані боковини корпусу з ребристими вікнами;

• ефектне складене переднє крило з оригінальними «вушками»;

• гофровані чохли на штоках передньої вилки;

• задні амортизатори з захисними склянками;

• конічної форми глушник з хромованою металевою захисною накладкою;

• дзеркала заднього виду оригінальної ромбічної форми;

• яскрава світлодіодна матриця замість лампочки в задньому ліхтарі.

Отже, одна із самих яскравих новинок 2019 року – мотоцикл SP125C-2C хоча і наблизився впритул до машин середнього класу своїм чудовим дизайном, сучасними технічними рішеннями та експлуатаційними характеристиками, все-таки є легким мотоциклом, повною мірою зберіг всі достоїнства і переваги цього типу, в тому числі надійність, практичність і невисоку ціну. Безсумнівно, він є одним з найбільш яскравих і гідних уваги представників великого сімейства легких дорожніх мотоциклів класичної компоновки з об'ємом двигуна до 125 куб. см. Достатньо було б просто поставити його поряд з будь-якої іншої Альфою, щоб наочно побачити різницю, але ми розглянемо всі його достоїнства і особливості докладно.

Головні відмітні якості цього мотоцикла – його виняткова практичність і функціональність, тобто хороші експлуатаційні якості за дуже доступною ціною. Цей мотоцикл для тих, кому в першу чергу важливі не стільки відчуття швидкості і «зустрічний вітер» (хоча максимальна швидкість у нього зовсім не маленька – 85 км/год), скільки гарантована можливість вчасно і з комфортом доїхати до місця призначення і довезти пасажира (загальна вантажопідйомність як у великих мотоциклів – 150 кг).

Завдяки своїй універсальності, мотоцикл в однаковій мірі підходить і для новачків, і для бувалих мотоциклістів. Новачкам він пробачить невеликі огріхи в управлінні, неминучі в період навчання водінню. А бувалі водії будуть впевнено почувати себе на ньому і в стрімкому потоці, і при неспішній їзді по дорозі. Варто, до речі, відзначити, що з-за своєї високої маневреності і відмінній керованості, SPARK SP125C-2C в умовах міського трафіку має незаперечну перевагу перед потужними, але неповороткими мотобайками. А за рахунок жвавого розгону і динамічності він легко виграє дистанцію у скутерів.

Колірна гамма

SPARK_opisanie_sp125c_2c_2

 

Мотоцикл нової версії 2020 року пропонується в п'яти варіантах колірного оформлення: чорний, сірий, червоний, бордовий і синій.

Динамічний дизайн

SPARK SP125C-2C проектувався як практичний класичний мотоцикл «на кожен день», але, як ми вже зазначили, він має дуже привабливий динамічний дизайн, за який власникові не доведеться червоніти.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_3

Ємний трапецеїдальний бензобак (кришка бака закривається на ключ) з обох сторін закритий стрілчастими декоративними накладками, відчутно надають вигляду мотоцикла спортивний характер. Двоколірний передній щиток (до речі, дуже ефективно захищає від бризок і бруду) також виконаний у спортивному стилі.

Фара має каплевидний обтічний профіль. Внизу, під двигуном, встановлений аеродинамічний «дзьоб», головне завдання якого – формування повітряного потоку, обдуває ребра головки циліндра.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_4

Логічним завершенням динамічного іміджу мотоцикла є рельєфні боковини, витягнутий підсідельний обтічник, видовжене заднє крило і конічний глушник зі стрілчастою металевою накладкою, яка захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Функціональна оптика

SPARK_opisanie_sp125c_2c_5Наявність ефективної фари і приладів світлової сигналізації дозволяє без обмежень експлуатувати SPARK SP125C-2C в будь-який час доби і на будь-яких дорогах.

Передня фара оснащена стандартною 12-вольтової лампою розжарювання з перемиканням ниток «ближній/дальній». Багатосегментний відбивач формує світловий потік правильної форми, який добре освітлює дорогу і не сліпить зустрічних водіїв. В одному корпусі з фарою змонтовані дві лампи підсвічування. Задній ліхтар трохи незвичайний: з розсіювачем білого кольору. Справа в тому, що всередині нього є спеціальна світлодіодна матриця, що має два рівні яскравості світіння: «габарит» і «гальмо». Потужне світіння цих світлодіодів неможливо не побачити навіть у самий сонячний день.

Передні і задні покажчики поворотів встановлені на еластичних власників: не отломятся при випадковому ударі і абсолютно травмобезопасності. До того ж, вони повністю взаємозамінні між собою. А для підвищення безпеки в темний час доби, на стійці керма і на задньому крилі змонтовані відбивачі (катафоти) великої площі.

Панель приладів

 

/SPARK_opisanie_sp125c_2c_6Будь-який прилад тим надійніше і довговічніше, чим менше в ньому всяких додаткових «наворотів». Саме тому на приладовій панелі мотоцикла встановлені лише самі необхідні компоненти: мільйони разів перевірений механічний спідометр з лічильником кілометражу, сигнальні індикатори включення покажчиків поворотів, індикатор дальнього світла та індикатори включеної передачі «N-1-2-3-4» (чому важлива для цього мотоцикла індикація передач пояснимо трохи нижче). Там же, на панелі приладів, розташований і замок запалювання.

Ергономіка органів управління

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_7Завдяки зручній посадці, раціонального розміщення центру ваги конструкції і продуманій ергономіці всіх елементів, SPARK SP125C-2C дуже простий і слухняний в управлінні. Не надто широкий, але і не вузький кермо з регулюванням кута нахилу – як раз те, що потрібно для точного маневрування в міському режимі. Так і на путівці він не вирветься з рук при наїзді на камінь або попаданні переднього колеса в ямку. Тим більше, що рукоятки керма – з пружним антифрикційним покриттям.

На рукоятках керма змонтовані важелі зчеплення і переднього гальма. Праворуч і ліворуч – об'єднані перемикачі роботи електроприладів: стартера, режимів роботи підсвічування і фари, покажчиків поворотів, звукового сигналу, швидкого глушіння двигуна. Дзеркала заднього виду великі, але завдяки оригінальній формі, зовсім не заважають огляду вперед.

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_8Зліва від двигуна – важіль перемикання передач. На SPARK SP125C-2C цей двуплечий важіль, що дуже зручно, так як дозволяє водієві їздити практично в будь-якому взутті. Праворуч – педаль заднього гальма. Великий хід цієї педалі дає можливість гальмувати плавно, і різко – як того потребує конкретна дорожня ситуація. Там же, праворуч, і відкидної важіль кикстартера. Підніжки водія також зроблені складними. У складеному стані вони не чіпляються за ноги водія при перекочування мотоцикла вручну з місця на місце.

Особливості конструкції

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_9Говорячи про ергономіці, не можна не згадати сидінні мотоцикла: воно повноцінне, не вкорочене, як на багатьох інших мотоциклах цієї потужності (нагадаємо: загальна вантажопідйомність SPARK SP125C-2C – 150 кг). Для зручності посадки і висадки пасажира лінія сидіння розташована майже горизонтально. Оскільки мотоцикл розрахований більшою мірою на міську експлуатацію, де важливо постійно маневрувати, а для цього – відчувати стан мотоцикла, сидіння зроблено напівжорстким, інформативним, а водійська частина виконана з чашоподібним заниженням, яке здійснює посадку більш щільною. Для захисту ніг водія від травм при падінні або зіткненні, встановлені дуги безпеки, вірніше не окремі дуги, а єдина рама, яка приймає на себе всі зусилля і зберігає в цілості не тільки водія, але і мотоцикл. Бічні кріплення невеликого заднього багажника зручно використовувати в якості пасажирських ручок. На багажнику кріпиться великий знімний пластиковий тубус з ручкою для перенесення. У нього можна покласти мотошолом або інші речі. З боку пасажира кофр має спеціальну накладку, щоб пасажиру було комфортно сидіти під час тривалих поїздок. Якщо кофр зняти, багажник можна використовувати за прямим призначенням: для перевезення невеликих вантажів. Задні амортизатори мають пружину з перемінним кроком навивки, щоб зберігати ефективність і з одним наїзником, і з двома. Жорсткість амортизаторів можна регулювати поворотом ступінчастою втулки. Верхня частина амортизаторів закрита спеціальними захисними склянками, які оберігають ноги і одяг пасажира від защемлення між витками пружини. Підніжка для пасажира – платформного типу, з антифрикційної накладкою – дуже зручно і безпечно при тривалих поїздках. Подовжене заднє крило чудово захищає від летить з ведучого колеса бруду, і сам мотоцикл, і пасажира. Ланцюгова передача, розташована по лівій стороні, також закрита зверху захисним кожухом.

Двигун, трансмісія і ходова частина

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_10На мотоциклі встановлений відмінно себе зарекомендував одноциліндровий чотиритактний карбюраторний двигун моделі 1P54FMI. Робочий об'єм двигуна – 120 куб. см, потужність 7,5 л. с. при 7500±500 об/хв Максимальний крутний момент – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Це цілком гідний показник для мотоцикла такого класу.

Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо – неетилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла – напівсинтетична моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Коробка передач – четырехскоростная, кільцевого типу; нейтральна передача – між 1-й і 4-й передачами. Передачі можна перемикати і в прямому, і в зворотному напрямку. Саме тому необхідна індикація включеній передачі на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача включена. Механічне зчеплення, багатодискове, в масляній ванні.

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_11Задня підвіска – маятникова, на двох амортизаторах; передня підвіска – перевернутого типу. І передні і задні гальма – барабанні, механічні. Вони не такі швидкі, як дискові, але для легкого мотоцикла це несуттєво. Зате у барабанних гальм істотно більший ресурс роботи, та й вартість їх відчутно нижче, ніж у дискових гідравлічних.

Пятиспицевые литі колеса легкі і міцні одночасно (такі зазвичай встановлюють на 150‑кубові або навіть на 200‑кубові моделі) – покращують динаміку розгону при старті зі світлофора. Також для поліпшення динаміки розгону встановлена 40-зубова задня зірочка.

Експлуатація та сервіс

При всіх своїх безперечних перевагах і запам'ятовується зовнішності, SPARK SP125C-2C має досить скромні габарити – 1900х760х1100 мм, відносно коротку колісну базу – 1220 мм і невелику вагу – всього 85 кг. Це дуже добре не лише з точки зору його зберігання або паркування в умовах обмеженості місця, але і з точки зору повсякденної експлуатації. У разі необхідності мотоцикл навіть поодинці зовсім неважко перемістити вбік в міській пробці або витягнути з болота у випадку застрягання на мокрій грунтовці. А в нормальних умовах його цілком по силам експлуатувати тендітній жінці або підлітку. Тим більше, що за технічними параметрами SPARK SP125C-2C потрапляє в категорію А1 – отримання водійського посвідчення на нього не повинно викликати особливих труднощів.

Крім того, поєднання невеликої ваги і досить потужного двигуна має ще одна дуже важлива перевага –економічність. Витрата бензину, якщо не ганяти на максимальній швидкості, становить всього близько двох літрів на 100 км пробігу, так що ви не будете частим гостем на бензозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас все-таки є: щоб ним скористатися, достатньо перейти паливний кран в потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла відносно проста, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може виконуватися в мотомастерской або самостійно у гаражі.

Загалом, якщо ви шукаєте жвавий, з сучасним дизайном, але невибагливий, економічний і недорогий мотоцикл для активного щоденного використання, то яскравий і харизматичний SPARK SP125C-2C – саме те, що вам потрібно.

Основні параметри

Модель мотоцикла / категорія

SP125C-2C / L3

Тип мотоцикла

двомісний, дорожній

Максимальна швидкість, км/год

85

Вантажопідйомність, кг

150

Обсяг паливного бака, л

9,0

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Середня витрата палива, л/100 км

2,1

Напруга бортової мережі, В

12

Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея, ємність, А*год

7,0

Сигналізація

Замок блокування керма

+

Блокування замка запалювання

Багажник

+

Кофр для мотошлема

+

Комплект ЗІП

>+

Колісна база, мм

1220

Конструкційна маса, кг

85

Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм

1900х760х1100

 

Двигун

Модель двигуна

1P54FMI

Тип двигуна

одноциліндровий,

чотиритактний, карбюраторний,

з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3

120

Номінальна потужність, кВт (л. с.)

5,5 (7,5)

Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв

7500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (при 5500 об/хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна, 4-ступінчаста,

послідовна кругова (0-1-2-3-4)

Зчеплення

механічне, багатодискове,

в масляній ванні

Паливний насос

Паливний фільтр

металева сітка на паливному крані,

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий

Масляний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картера двигуна і КПП, л

0,6

Тип масла

напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама

дуплексна, трубчастий каркас

Диски коліс

легкосплавні 5-спицеві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

масляні

Підвіска заднього колеса

маятникова, з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-масляні

Привід заднього колеса

відкрита ланцюгова передача

Число зубів зірочки, передня/задня

14/40

Тип переднього гальма

барабанний механічний

Тип заднього гальма

барабанний механічний

Гальмівна рідина

Розмір шин (передні / задні)

2,50-17 / 2,75-17

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/грунт»

Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/кв. см

1,75 / 2,25 / 2,80

Основні атрибути
Виробник  Spark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна  127 куб. см
Об'єм паливного бака9 л
Витрата палива  2.1
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Кількість циліндрів  1
Максимальна швидкість120 км/год
Вага85.1 кг
Охолодження двигунаПовітряне 
Рік випуску  2020
Клас мотоциклаКласик 
Потужність двигуна  11 л. с.
Головна передачаЛанцюгова 
Тактность двигуна  Чотиритактний
СтанНове
Габаритні розміри
Довжина1900 мм
Ширина760 мм
Висота1100 мм
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP125C-2C
  • Ціна: 18 540 грн.