Кошик
179 відгуків
Интернет-магазин садовой техники "Agro-Fermer"
+380989083538
Киевстар
+380667761002
МТС
+380635640356
Life

Мотоцикл Spark SP200R-25i (безкоштовна доставка)

  • В наявності
  • Код: 56035

26 050 грн.

Купити
+380989083538
Киевстар
  • +380667761002
    МТС
  • +380635640356
    Life
  • День Години роботи Перерва
    Понеділок 08:00 — 20:00
    Вівторок 08:00 — 20:00
    Середа 08:00 — 20:00
    Четвер 08:00 — 20:00
    Пʼятниця 08:00 — 20:00
    Субота 09:00 — 18:00
    Неділя Вихідний

    * Час вказаний для регіону: Украина, Чернігів

  • +380989083538Киевстар
    +380667761002МТС
    +380635640356Life
    Ярослав
    УкраїнаЧернігівська областьЧернігівг. Чернигов, Пр. Мира 53
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл Spark SP200R-25i (безкоштовна доставка)
Мотоцикл Spark SP200R-25i (безкоштовна доставка)
26 050 грн.
В наявності
Купити
+380989083538
Киевстар
  • +380667761002
    МТС
  • +380635640356
    Life
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотоцикл Spark SP200R-25i (безкоштовна доставка) - одна з старших моделей в лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії 2020 року цей мотоцикл отримав цілий ряд корисних конструктивних удосконалень, покращений дизайн. Переглянута комплектація та обладнання: як кажуть, все, що потрібно і нічого зайвого. Але в цілому він так і залишився солідним хорошим 200-кубовим класичним двухместником «на кожен день», який однаково впевнено почуває себе як на міському асфальті, так і на грунтовій дорозі. Він все так само надійний, витривалий, економічний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.

opisanie-25i-osnovnaya

Колірна гамма

opisanie-25i-color

Нова версія мотоцикла пропонується в шести варіантах колірного оформлення. Умовно їх можна назвати чорний, червоний, синій, блакитний, зелений та білий.

Спортивний спосіб

Стильний лаконічний дизайн бензобака, в поєднанні з піднятою і злегка скошеної вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість з його спортивними побратимами більш високого класу.

opisanie-25i-color

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком з фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щиток переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний спосіб великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим в обтічник сидіння.

opisanie-25i-color

01-=титул-min

До речі, пасажирське сидіння тут повноцінне, не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати в якості пасажирських ручок. Повна вантажопідйомність мотоцикла становить 150 кг (при власній масі 117 кг), що впритул наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, природно, видовжене заднє крило чудово захищає від летить з колеса бруду і сам мотоцикл, і пасажира.

Функціональна оптика

Раз вже звернули увагу на оптику, варто відзначити, що передні і задні покажчики поворотів встановлені на еластичних власників і абсолютно травмобезопасності. До того ж вони цілком однакові, а значить, взаємозамінні.
Що стосується передньої фари, вона оснащена стандартною 12-вольтової лампою розжарювання з переключенням «ближнє/дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається за рахунок многосегментного відбивача. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши при цьому яскравість світлового потоку.

opisanie-25i-osnovnaya

Панель приладів: максимальна інформативність

01-=титул-min

За щитком обтічника ховається нова електронно-механічна панель приладів. По дизайну і інформативності вона швидше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, чудово читаються в будь-якій ситуації, стрілочні спідометр і тахометр.
На спідометрі, як і годиться: два лічильника – загального і щоденного пробігів. Посередині панелі – блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники.
А ще у цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз'єм для зарядки мобільних гаджетів, цифрові годинник і індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон (на ходу в мотошоломі дзвінка можна і не почути).

Ергономіка

Завершуючи тему дизайну та ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду і не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.

opisanie-25i-osnovnaya

Двигун і трансмісія

01-=титул-min

Тепер подивимося докладніше на конструкцію мотоцикла і почнемо, природно, з двигуна. Прекрасно себе зарекомендував 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML розвиває потужність 13,2 л. с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв
Максимальний крутний момент – 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а іноді і швидше.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо – неетилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла – напівсинтетична моторне класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

 

Трансмісія і ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привід з лівим розташуванням зірок, задня підвіска – маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска – перевернутого типу.
Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер включеної передачі висвічується на панелі приладів. Механічне зчеплення, багатодискове, в масляній ванні. Передні гальма дисковий, гідравлічний, задні – барабанні, механічний.
Нові регульовані газомасляные амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість при будь-якому завантаженні. Пятиспицевые колеса – легкі і міцні одночасно покращують і без того непогану динаміку розгону.

02=fara_povorotnik

Витрата палива і сервіс

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб при середній витраті 3 літра на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити з собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас все-таки є: досить перемкнути паливний кран в потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла відносно проста, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виконано в мотомастерской або самостійно у гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I – невибаглива і надійна робоча конячка, але при цьому вельми зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.

Основні параметри

Тип мотоцикла Дорожній, двомісний
Максимальна швидкість, км/год 100
Вантажопідйомність, кг 150
Тип палива бензин з октановим числом не нижче 92
Обсяг паливного бака, л 10,0
Середня витрата палива, л/100 км 2,8
Напруга бортової мережі, В 12
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) 14 / 85
Акумуляторна батарея - тип, ємність, Ач 9
Сигналізація -
Замок блокування керма +td>
Блокування замка запалювання -
Багажник +
Кофр для мотошлема -
Комплект ЗІП +
Колісна база, мм 1240
Конструкційна маса, кг 115
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1945х710х1122

 

Двигун

Модель двигуна FT164FML
Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3 200
Номінальна потужність, кВт (л. с.) 9,75 (13,2)
Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв 7500
Максимальний крутний момент, Нм 13.0 (при 5500 об/хв)
Запалювання електронне, CDI
Система охолодження Повітряне охолодження
Тип стартера Електростартер, кікстартер
Тип КПП механічна 5-ступінчаста, послідовна схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Паливний насос -
Паливний фільтр полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр поролоновий циліндричний
Масляний фільтр полімерна сітка
Об'єм картера двигуна і КПП, л 1,0
Тип масла напівсинтетичне моторне масло класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама дуплексна, трубчастий каркас
Диски коліс легкосплавні литі 5-спицеві
Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
Амортизатори передні масляні
Підвіска заднього колеса маятникова, з двома амортизаторами
Амортизатори задні пружинно-газомасляные
Привід заднього колеса

Відкрита ланцюгова передача

Тип переднього гальма дискові гідравлічні
Тип заднього гальма Барабанний механічний
Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
Розмір шин (передні / задні) 2,75-18 / 3,00-18
Тип протектора дорожній універсальний «асфальт/грунт»
Тиск в шинах (передня / задня з водієм / задня з пасажиром), кгс/кв. см 1,75 / 2,25 / 2,80
Основні атрибути
Виробник  ДТЗ
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна  200 куб. см
Об'єм паливного бака15 л
Витрата палива  2.9
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Кількість циліндрів  1
Максимальна швидкість100 км/год
Вага115 кг
Охолодження двигунаПовітряне 
Рік випуску  2017
Клас мотоциклаКласик 
Потужність двигуна  14 л. с.
Головна передачаЛанцюгова 
Тактность двигуна  Чотиритактний
СтанНове
  • Ціна: 26 050 грн.